Szeretne GYORSABBAN végezni feladataival?

Nyerjen időt INGYENES időgazdálkodási tippjeinkkel!


HUN

ENG



FIKSZ®
Feladat-, Idő- és Kommunikáció menedzsment +
Számítástechnikai megoldások
„4 in 1” tréning



Vezetőként szeretné Profi szintre fejleszteni kollégái munka-hatékonyságát?

A leghatékonyabb MS Excel, Outlook és PowerPoint tippek 1 időgazdálkodás tréningben, feladat- és projektszervező mintafájlokkal!


A tréning fő előnyei:


Sok éves vezetői tapasztalat alapján összegyűjtött idő­meg­ta­ka­rí­tási tippek, melyekkel kollégái az eddigieknél mérhetően gyorsabban és jobb időhatékonysággal fognak dolgozni

A tréning piacon egyedi módon a feladatszervezés, időgazdálkodás, problémamegoldó Kommunikáció és az IT technikák interdiszciplinárisan kombinálva vannak a tréningben - kollégáit csak 1 tréningre kell kivennie a munkából 4 helyett

Üresjáratok nélküli, lényegre törő, "pörgős" tréning, ahol a résztvevők minden ott töltött percének van hozzáadott értéke

A módszereket min­ta­fáj­lok­ban gya­ko­rol­ják be a résztvevők, az eszköztárakat és munkahely-specifikus gyakorló pél­dákat megkapják számítógépükre, és ezeket a munkába visszatéréskor azonnal használhatják

A tréner: 10 év képzési vezetői tapasztalat mul­ti­na­ci­o­ná­lis kör­nye­zet­ben, részvétel több nemzetközi képzés-fejlesztési team-ben, Six Sigma Zöld Öves képesítés

Plusz lehetőség igény esetén – Coaching (SAJÁT file-ok fejlesztése): egyéni vagy csoportos coaching/utánkövetési lehetőség a résztvevők saját Excel, PowerPoint file-jainak, levelező rendszerének stb. továbbfejlesztésére, még több egyénre szabott hozzáadott értékkel


Fő témák:


Feladat- és projekt menedzsment
  • Projekt tervezés, projekt megbeszélések dokumentálása
  • Akciótervezés (egyéni, team)

  • Időnk hatékony beosztása, szervezése
  • Munkaidőnk beosztása
  • Feladataink priorizálása

  • Kommunikáció és együttműködés kollégáinkkal
  • A kitűzött akciók hatékony kommunikálása a kollégák felé
  • Hatékony információkérési, ellenőrzési lehetőségek

  • Haladó időmegtakarító és feladat automatizálási trükkök MS Excelben
  • Profi riportok, diagramok gyorsabb elkészítése
  • Feladat-automatizálási trükkök, időmegtakarító gyorsbillentyűk
  • Hibalehetőségek kiküszöbölése (Poka-Yoke)
  • Adattábláink automatikus feltöltése más fájlból

  • E-mailek rendszerezése MS Outlook levelező programmal + Windows tippek
  • E-mailek hatékony kezelése, rendszerezése MS Outlookkal
  • Automatizálási lehetőségek fájljaink kezelésére, keresésére
  • Windows időnyerő trükkök

  • Profi prezentációk gyors elkészítése MS PowerPoint-tal
  • A szövegek gyorsabb beillesztése és tördelése
  • Hátterek, áttűnések és animációk hatásos használata
  • Csatolási lehetőségek más MS Office alkalmazásokkal
  • Haladó megoldások (időzítéspróba, kísérőszöveg stb.)


  • Egyéb paraméterek:

    Időtartam: 2 nap (online formában: 4 x 3 óra)
    Résztvevők száma: 8-12 fő
    Laptop-ok/PC-k használata szükséges
    Elérhető az alábbi nyelveken: Magyar, Angol


    Néhány visszajelzés résztvevőinktől:

    "Végre egy olyan tréning, ahol tényleg használható megoldásokat kaptam, sallang nélkül."
    "Nem volt mellébeszélés: praktikus, gyakorlatias, konkrét."
    "Sok olyan trükk volt, amik nincsenek leírva kézikönyvekben és a tanfolyamokon nem tanítanak."
    "Az eddigi leghasznosabb tréning, amin jelenlegi cégemnél részt vettem."










    Vezetőként szeretné Profi szintre fejleszteni kollégái munka-hatékonyságát?

    A leghatékonyabb MS Excel, Outlook és PowerPoint tippek 1 időgazdálkodás tréningben, feladat- és projektszervező mintafájlokkal!






    Automatizálja HR adatbázisát egyszerűen!

  • Néhány hét alatt feltölthető és bevezethető
  • Egyszerű, rövid betanítás után használható
  • Gyorsabb adatrögzítés "All-in-one" felületeken
  • 1 gombnyomással induló, exportálható riportok, statisztikák
  • Rövid átfutási idővel továbbfejleszthető


  • EASY E-HR®
    HR automatizálási szoftver

    PARTNEREINK:











    © 2011
    HR TRAINING SOLUTIONS