Szeretne GYORSABBAN végezni feladataival?

Nyerjen időt INGYENES időgazdálkodási tippjeinkkel!


HUN

ENG



OPTIMALIZÁLT LEVELEZÉS ÉS FELADATSZERVEZÉS MS OUTLOOK-KAL



Hogyan tudjuk rendszeresen bejövő leveleink 20%-át elkerülni? Hogyan tudunk informatív, hatékony maileket írni? Hogyan tudjuk napi leveleinket, eseményeinket és feladatainkat optimálisan rendszerezni?

Naponta érkeznek a mailek, meghívók, elmentünk feladókat névjegyként, sok cégnél feladatokat is delegálnak egymásnak a rendszerben. Az MS Outlook az egyik legösszetettebb és leghasznosabb kommunikációs és szervező eszköz számunkra. Tanuljuk meg mélyebb használatát, amellyel több dimenzió mentén, akár automatikusan is rendszerezni, szortírozni tudjuk leveleinket, munkahelyi és privát találkozóinkat, eseményeinket is könnyen szervezhetjük, illetve feladatokat, akcióterveket tűzhetünk ki magunknak és csapatunknak - mindezt akár mobilunkra szinkronizálva.


Fő témák:


Az MS Outlook menürendszerének haladó használata

A Levelek, Naptár, Névjegyalbum és Feladatok egymás közötti átjárási lehetőségei

Beérkezett leveleink hatékony rendszerezése, priorizálása, jelölési lehetőségei

Levelek automatikus színezése, szabályok létrehozása (pl. mappába rendezés)

Új kimenő levélüzeneteink hatékonysági kritériumai, hasznos beállításai

Információkérési, ellenőrzési trükkök

Naptárunk hozzáadott értékének maximalizálása

Névjegyeink, disztribúciós levelező listáink karbantartása, exportálása

Feladataink menedzselése, delegálása

Levelező rendszerünk otthoni szinkronizálása

Postafiókok beállítása

Archiválás



Egyéb paraméterek:

Időtartam: 1 nap
Résztvevők száma: 8-12 fő
Laptop-ok/PC-k használata szükséges (1 vagy 2 résztvevő per számítógép)
Elérhető az alábbi nyelveken: Magyar, Angol






Vezetőként szeretné Profi szintre fejleszteni kollégái munka-hatékonyságát?

A leghatékonyabb MS Excel, Outlook és PowerPoint tippek 1 időgazdálkodás tréningben, feladat- és projektszervező mintafájlokkal!






Automatizálja HR adatbázisát egyszerűen!

  • Néhány hét alatt feltölthető és bevezethető
  • Egyszerű, rövid betanítás után használható
  • Gyorsabb adatrögzítés "All-in-one" felületeken
  • 1 gombnyomással induló, exportálható riportok, statisztikák
  • Rövid átfutási idővel továbbfejleszthető


  • EASY E-HR®
    HR automatizálási szoftver

    PARTNEREINK:











    © 2011
    HR TRAINING SOLUTIONS