Hogyan tudjuk rendszeresen bejövő leveleink 20%-át elkerülni? Hogyan tudunk informatív, hatékony maileket írni? Hogyan tudjuk napi leveleinket, eseményeinket és feladatainkat optimálisan rendszerezni?
Naponta érkeznek a mailek, meghívók, elmentünk feladókat névjegyként, sok cégnél feladatokat is delegálnak egymásnak a rendszerben. Az MS Outlook az egyik legösszetettebb és leghasznosabb kommunikációs és szervező eszköz számunkra. Tanuljuk meg mélyebb használatát, amellyel több dimenzió mentén, akár automatikusan is rendszerezni, szortírozni tudjuk leveleinket, munkahelyi és privát találkozóinkat, eseményeinket is könnyen szervezhetjük, illetve feladatokat, akcióterveket tűzhetünk ki magunknak és csapatunknak - mindezt akár mobilunkra szinkronizálva.
![]() | Az MS Outlook menürendszerének haladó használata | |
![]() | A Levelek, Naptár, Névjegyalbum és Feladatok egymás közötti átjárási lehetőségei | |
![]() | Beérkezett leveleink hatékony rendszerezése, priorizálása, jelölési lehetőségei | |
![]() | Levelek automatikus színezése, szabályok létrehozása (pl. mappába rendezés) | |
![]() | Új kimenő levélüzeneteink hatékonysági kritériumai, hasznos beállításai | |
![]() | Információkérési, ellenőrzési trükkök | |
![]() | Naptárunk hozzáadott értékének maximalizálása | |
![]() | Névjegyeink, disztribúciós levelező listáink karbantartása, exportálása | |
![]() | Feladataink menedzselése, delegálása | |
![]() | Levelező rendszerünk otthoni szinkronizálása | |
![]() | Postafiókok beállítása | |
![]() | Archiválás |
Időtartam: 1 nap Résztvevők száma: 8-12 fő Laptop-ok/PC-k használata szükséges (1 vagy 2 résztvevő per számítógép) Elérhető az alábbi nyelveken: Magyar, Angol |
|
EASY E-HR® HR automatizálási szoftver |
| © 2011 HR TRAINING SOLUTIONS |