Szeretne GYORSABBAN végezni feladataival?

Nyerjen időt INGYENES időgazdálkodási tippjeinkkel!


HUN

ENG



HALADÓ DOKUMENTUMTERVEZÉS MS WORD-DEL



Hogyan tudjuk gyorsabban és vizuálisabban megszerkeszteni dokumentumainkat? Hogyan tudjuk hatékonyan közösen követni a módosításokat? Hogyan készíthetünk formanyomtaványokat kitölthető mezőkkel, amiben az adatokat nem lehet elgépelni? Hogyan tudunk sablon segítségével akár többszáz postai levelet vagy kör e-mailt írni?

Ismerjük meg azokat a hatékonyságnövelő és időmegtakarító tippeket-trükköket, amelyet az MS Word kínál ahhoz, hogy dokumentumainkat haladó szinten és az eddigieknél jóval gyorsabban megszerkeszthessük, és a dokumentumok valóban felhasználóbarát módon segítsék napi munkánkat.


Fő témák:


Dokumentumok hatékony szerkesztése, formázási lehetőségei

Kiemelési lehetőségek a dokumentumokban

A dokumentumok tördelése

Nyomtatási beállítások

Az élőfej és élőláb hatékony használata

Nyelvi, helyesírás-ellenőrzési beállítások

Stílusok, tartalomjegyzék automatikus generálása

Változtatások követése korrektúrával

Táblázatok használata

Lábjegyzetek és végjegyzetek

Körlevél, körmail készítése

Formanyomtatványok, mezők használata



Egyéb paraméterek:

Időtartam: 1 nap
Résztvevők száma: 8-12 fő
Laptop-ok/PC-k használata szükséges (1 vagy 2 résztvevő per számítógép)
Elérhető az alábbi nyelveken: Magyar, Angol






Vezetőként szeretné Profi szintre fejleszteni kollégái munka-hatékonyságát?

A leghatékonyabb MS Excel, Outlook és PowerPoint tippek 1 időgazdálkodás tréningben, feladat- és projektszervező mintafájlokkal!






Automatizálja HR adatbázisát egyszerűen!

  • Néhány hét alatt feltölthető és bevezethető
  • Egyszerű, rövid betanítás után használható
  • Gyorsabb adatrögzítés "All-in-one" felületeken
  • 1 gombnyomással induló, exportálható riportok, statisztikák
  • Rövid átfutási idővel továbbfejleszthető


  • EASY E-HR®
    HR automatizálási szoftver

    PARTNEREINK:











    © 2011
    HR TRAINING SOLUTIONS