Hogyan tudjuk gyorsabban és vizuálisabban megszerkeszteni dokumentumainkat? Hogyan lehet a szövegek stílusát, formázását a legegyszerűbben beállítani? Hogyan tudjuk hatékonyan közösen követni a módosításokat? Hogyan tudunk sablon segítségével akár többszáz postai levelet vagy kör e-mailt írni?
Ismerjük meg azokat a hatékonyságnövelő és időmegtakarító tippeket-trükköket, amelyet az MS Word kínál ahhoz, hogy dokumentumainkat haladó szinten és az eddigieknél jóval gyorsabban megszerkeszthessük, és a dokumentumok valóban felhasználóbarát módon segítsék napi munkánkat.
Dokumentumok hatékony szerkesztése, formázási lehetőségei | ||
Kiemelési lehetőségek a dokumentumokban | ||
A dokumentumok tördelése | ||
Nyomtatási beállítások | ||
Az élőfej és élőláb hatékony használata | ||
Nyelvi, helyesírás-ellenőrzési beállítások | ||
Stílusok, tartalomjegyzék automatikus generálása | ||
Változtatások követése korrektúrával | ||
Táblázatok használata | ||
Lábjegyzetek és végjegyzetek | ||
Körlevél, körmail készítése |
Időtartam: 1 nap (online formában: 2 x 3 óra) Résztvevők száma: 8-12 fő Laptop-ok/PC-k használata szükséges Elérhető az alábbi nyelveken: Magyar, Angol |
|
EASY E-HR® HR automatizálási szoftver |
| © 2011 HR TRAINING SOLUTIONS |