Hogyan tudunk informatív, hatékony maileket írni? Hogyan tudjuk napi leveleinket és naptáreseményeinket optimálisan rendszerezni? Hogyan tudjuk az időrabló leveleket elkerülni?
Naponta érkeznek a mailek, meghívók, elmentünk feladókat névjegyként, sok cégnél feladatokat is delegálnak egymásnak a rendszerben. Az MS Outlook az egyik legösszetettebb és leghasznosabb kommunikációs és szervező eszköz számunkra. Tanuljuk meg mélyebb használatát, amellyel több dimenzió mentén, akár automatikusan is rendszerezni, szortírozni tudjuk leveleinket, munkahelyi és privát találkozóinkat, eseményeinket is könnyen szervezhetjük, illetve feladatokat tűzhetünk ki magunknak és csapatunknak - mindezt akár mobilunkra szinkronizálva.
![]() | Az MS Outlook menürendszerének haladó használata | |
![]() | A Levelek, Naptár, Névjegyalbum és Feladatok egymás közötti átjárási lehetőségei | |
![]() | Beérkezett leveleink hatékony rendszerezése, priorizálása, jelölési lehetőségei | |
![]() | Levelek automatikus színezése, szabályok létrehozása (pl. mappába rendezés) | |
![]() | Új kimenő e-mailjeink hatékonysági kritériumai, hasznos beállításai | |
![]() | Információkérési, ellenőrzési trükkök | |
![]() | Naptárunk hozzáadott értékének maximalizálása | |
![]() | Névjegyeink, disztribúciós levelező listáink karbantartása, exportálása | |
![]() | Feladataink menedzselése, delegálása | |
![]() | E-mailjeink archiválása |
Időtartam: 1 nap (online formában: 2 x 3 óra) Résztvevők száma: 8-12 fő Laptop-ok/PC-k használata szükséges Elérhető az alábbi nyelveken: Magyar, Angol |
|
EASY E-HR® HR automatizálási szoftver |
| © 2011 HR TRAINING SOLUTIONS |